rycząca 30-stka

google grafika

kilka tygodni temu zmieniłam kod. z dwójki przeskoczyłam na trzy i ... nic. świat się nie zawalił, ziemia nie rozstąpiła się, ani nie wystąpiła żadna z siedmiu plag egipskich. przeżyła ludzkość, przeżyłam i ja.

jeszcze pół roku temu, wiek lat trzydziestu wydawał mi się granicą ostateczną, po przekroczenia której będzie już tylko z górki - szybko, nieuważnie, zmierzając do końca. jeśli nic do tej pory nie osiągnę, nie osiągnę już nigdy. nadchodzącą apokalispę zapowiadały ostatnie dni przed urodzinami. tak dziwnego tygodnia nie miałam nigdy. mój lęk (niechęć też) wyrósł jak zakwas na chleb do tego stopnia, że świętowanie ograniczyłam do najbliższych przyjaciół. żadnej rodzinnej imprezy, żadnego napawania się dorosłością. dzień, jak co dzień.

podświadomie, temat TRZYDZIESTKI wyłapywałam zewsząd. obawy Przyjaciółki, przemyślenia na fochu i na porysunkach. przeczulenie na maksa. zupełnie niepotrzebnie. w tym jednym, wyjątkowym dniu, miliony osób na całym świecie, razem ze mną, przeszły na drugą stronę. kolejna inicjacja za nami. żadnego trzęsienia, ani pierdolnięcia. 

być może upały i noszone sukienki sprawiły że, przez kilka kolejnych dni czułam się mega kobieco(!) zeszłam już na ziemię. jedyną zmianą jest to, że odpowiadając na pytanie "ile masz lat", mogę powiedzieć "skończyłam trzydzieści", wywołując mega zdziwienie, bo wyglądam raczej tak:

google grafika



Komentarze

  1. Wyglądasz Pięknie! Tak, jak wyglądałaś dotychczas i jak będziesz wyglądała na przyszłość. Teraz już wiesz jak wygląda się "kobieco". Nie chcę radzić nic, ale dzień urodzin traktuj jako ewentualny pretekst dla imprezy. Żadnych refleksji: z górki, czy pod górkę. Życie ma tylko dwa decydujące momenty. Nie wspomnę ich, po po co? One są od nas niezależne. My mamy wpływ na czas między nimi. Warto żyć Tym czasem, a nie od daty do daty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bez powodu od dawien dawna młodsze kobiety czerpały z mądrości Tych Bardziej Doświadczonych:) dzięki!;*

      Usuń
  2. 23 year old Office Assistant IV Mordecai Caraher, hailing from Mount Albert enjoys watching movies like "Trouble with Girls, The" and Hiking. Took a trip to Sacred City of Caral-Supe Inner City and Harbour and drives a Sportvan G30. sposob na tych gosci

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz