Have a good month;)

źródło: google grafika

nie licząc się z nikim poza mną zapowiadam, że ten miesiąc będzie wyjątkowy. z bardzo osobistych powodów, bardzo lubię maj - wczoraj narodził(a) się kolejny:D

wypełniona radością, być może zatraciłam się trochę (stąd balony). zdarza się:)

wczoraj też uczestniczyłam w spotkaniu OpenCoffee. głównym powodem była chęć: porannej kawy w ulubionym miejscu, innego rozpoczęcia dnia, zaspokojenia ciekawości i przede wszystkim wyjścia do ludzi. może frazes, ale dla mnie to ważne. formuła spotkania przypominała mi... hmm... siedzieliśmy w kole, każdy przedstawiał siebie... z kolejną osobą siedzącą bliżej mnie, serce biło mi jak oszalałe. no i poszło: imię, nazwisko, czym się zajmuję, co chciała(by)m zrobić. jaki był odbiór? nie wiem, ale wizytówki poszły w ruch:)

pomysł spotkań TEGO typu bardzo mi odpowiada. jako przedstawicielka gatunku stadnego, kontaktu z innymi ludźmi potrzebuję jak powietrza. przy okazji, i to chyba jest głównym założeniem organizatorów, można spotkać osoby z tak zwanej branży, wymienić się pomysłami, znaleźć grafika na przykład, albo zaoferować siebie. śledząc kolejne wydarzenia widzę, że olsztyn faktycznie rozruszał się - byleby nie zgasł pod pierwszym wzniesieniem;p

polecę banałem: niech maj będzie z Wami!;)




Komentarze